SKIN1004 Madagascar Centella Asiatica100 Ampoule

by - September 04, 2019


Claim :
AN ALL-IN-ONE AMPOULE: One product to help with the replenishment, softening and rejuvenation of the skin

CENTELLA ASIATICA EXTRACT : using 100% undamaged, high quality extracts from Centella Asiatica harvested in Madagascar, this serum offers intense hydration and balance sebum levels, reducing acne, dry patches, skin irritation and preventing signs of aging

MAIN EFFECTS : soothes blemishes, helps with dark spots / hyperpigmentation, dehydration, reduces excess oil production / acne, prevents loss of firmness and fine lines, making your skin stronger, hydrated and more balanced

Thanks to its innovative formulation and its high pure extract concentration, this ampoule seeps deep into the skin, and leaves it supple all day long. You will feel the difference from other products that can leave the skin dry after 1 hour


NA26180110519

Netto :
100ml

Price :
300.000 - 400.000

Where to buy ?
Website Beautyhaulindo :

Website skin1004indonesia : 

Ingredients :
Centella Asiatica Extract

Packaging :










Texture :



How to use ?




Final Thoughts :

Setelah cocok dengan SKIN1004 Madagascar Centella Toning Toner aku lumayan berani untuk cobain skincare lain dari brand ini, dan setelah aku ngeliat review ternyata banyak yang menjadikan SKIN1004 Madagascar Centella Asiatica100 Ampoule ini sebagai holygrail mereka. Kepo dong aku, akhirnya nabung dan beli lah si ampoule ini. 
First impressionnya adalah teksturnya yang caiiir banget, ngga bikin lengket dikuli, cepet meresap dan gaada bau sama sekali. Aku suka skincare yang kayak gini, karena biasanya essence atau serum yang sebelumnya aku pake itu greasy banget jadi gak nyaman dipake tidur karena lengket.
Di hari ketiga ada tanda tanda jerawat muncul tapi ngga jadi mateng dong dipakein ini.
Dan setelah sebulan pakai yang aku rasain adalah meredakan kemerahan, jerawat juga jadi kalem, melembabkan, sedikit mencerahkan, tekstur muka jadi lebih kenyal, dan kalau dipakai rutin bekas jerawat memudar, healty from within aja gitu pokoknya luvvv!!! 

Oiya aku pake ini 2x sehari, paginya buat aku jadiin moisturizer dan malamnya aku pake setelah exfoliating toner dan hydrating toner :))

Bisa dijadiin primer sebelum makeup biar muka lebih nempel

Rating :
9/10

Repurchase ?
YES!

You May Also Like

0 comments